اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۰۸۶۴
اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی در آذربایجان‌غربی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: طرح ملی مزیت سنجی شغلی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بر اساس ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی هر شهرستان اجرا می‌شود.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی مزیت سنجی شغلی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بر اساس ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی هر شهرستان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح با بهره گیری از جدیدترین روش‌های علمی و هزاران ساعت کار کارشناسی و محاسباتی، فهرست ۵۰ شغل دارای مزیت در هر شهرستان بر اساس بوم منطقه و ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی رتبه بندی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: هدف از اجرای طرح مزیت سنجی ارائه نقشه راه مناسب جهت شروع یا توسعه کسب و کار‌های مناسب برای علاقه‌مندان و کارآفرینان هر شهرستان است.

سهندی افزود: این طرح ملی در آذربایجان‌غربی همزمان با کل کشور از دهم آبان ماه سال جاری اغاز شده و اجرا می‌شود..

او خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی بی تردید نقشه راهی برای کارآفرینان در راستای اجرای طرح‌های متنوع و توسعه کسب و کار‌های نوین بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان برای ظرفیت سنجی منطقه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سامانه جامعه مزیت سنجی شغلی هم اکنون به آدرس الکترونیکی http://maziyatjob.emdad.ir رونمایی شده است، تصریح کرد: این سامانه فهرست شغل‌های دارای مزیت در هر شهرستان را به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های متولی اشتغال، کارآفرینان و پژوهشگران حوزه کسب و کار قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: به منظور آشنایی با این طرح ملی، مکاتبات و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای مدیران و دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و تحقیقاتی، موسسات کارآفرینی و فعالان حوزه کسب و کار صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز