آب از محورهای جشنواره ملی قصه گویی شمس و مولانا

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۰
آب از محورهای جشنواره ملی قصه گویی شمس و مولانا
سرپرست تولیت شمس تبریزی خوی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، این دیدار در دفتر کار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برگزارشد .

جعفرپور سرپرست تولیت شمس تبریزی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره قصه گویی شمس و مولانا افزود : این جشنواره هر ساله به صورت حضوری و با شرکت قصه گویانی از سراسر ایران در شهر خوی برگزار می شد که امسال بنا به وضعیت حاکم بر جامعه این جشنواره بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه صحبتهای خود بیان داشت : در اثار مولانا به وفور از عنصر آب یاد شده است که ما نیز امسال قصد داریم بخش ویژه آب را به این جشنواره اضافه کنیم .

در ادامه این نشست سلطانی گفت : اجرای برنامه های فرهنگی بویژه یابود و بزرگداشت مفاخر و عالمان کشور از کارهای ارزنده ای است که انجام می گیرد . وی در ادامه به نقش تاثیر گذار آب در زندگی انشان اشاره کرد و افزود : بدون آب زندگی ممکن نیست . 

مدیرعامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : مسلما جشنواره قصه گویی شمس و مولانا از ظرفیت بالایی برخودار است و ماهم در نظر داریم در این راستا برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت را با همکاری تولیت شمس پیش ببریم.

لازم به توضیح است که اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی شمس و مولانا بهمن ماه امسال و بصورت مجازی برگزار و به سه برگزیده اول جشنواره و سه برگزیده بخش آب جوایزی اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز