کشف میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰۷
کشف میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در مناطق مرزی ماکو خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق کالا در مرزهای کشور، ماموران مرزبانی هنگ ماکو با تشدید اقدامات کنترلی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و اجرای کمین هدفمند توانستند ۶۷۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند.

او افزود: مرزبانان غیور در عملیاتی دیگر در پست و کنترل گمرک بازرگان حین کنترل تردد خودرو‌ها و مسافرین با رعایت شئونات اسلامی و حقوق شهروندی در بازرسی‌های معموله توانستند تعداد ۱۵ بطری مشروبات الکلی و یک دستگاه کشنده تریلر حاوی ۲ عدد باک غیر استاندارد را توقیف نمایند.

سردار حسین خانی ادامه داد: در این دو عملیات‌ ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفرقاچاقچی نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی احاله گردید.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی  ارزش اقلام مکشوفه را  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و  افزود: مرزبانان غیور استان با تلاش‌های شبانه روزی در راستای حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران مانع از هرگونه قاچاق  کالای و تردد غیر قانونی در نوار مرزی می‌شوند و اجازه هیچ گونه عرض اندام به قاچاقچیان را نخواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز