نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حماسه ۹دی، یک معجزه الهی بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۱۷۶۷
حماسه ۹دی، یک معجزه الهی بود
​حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۹دی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی که در مصلی امام خمینی ارومیه با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، افزود: حضور حماسی و کم نظیر مردم بعد از تحمل و صبر ۶ماهه فتنه گران و آشوب گران در ۹ دی یک معجزه الهی بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به اینکه مردم در حماسه ۹دی در جواب فتنه گران ۸۸ به میدان آمدند، تصریح کرد: حضور حماسی مردم ایران در ۹دی، آتش فتنه آشوبگران داخلی و خارجی را خاموش و ازبین برد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در انتخابات سال ۸۸ و حضور پر شکوه وحماسی مردم در انتخابات باعث شد فتنه گران تایید شده تحمل این حضور رانداشته باشند، اظهار کرد: فتنه گران تایید شده برای تلخ کردن کام مردم دراین جشن و به خاطر جاه طلبی و قدرت طلبی وارد عرصه شدند و با تصور اینکه می توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند دشمنان انقلاب را تحریک کردند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: مدیریت آگاهانه و عالمانه مقام معظم رهبری در زمان فتنه ۸۸ همانند مدیریت امام علی (ع) در زمان فتنه بود.

وی ادامه داد:  کسانی که در راس فتنه نشسته بودند؛ جاه طلبی و شهوت قدرت برآنها غلبه کرد و از مسیر ولایت مداری و بصیرت خود خارج شدند و با دشمنان خارجی  ملت ایران یکصدا وهم پیمان شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه  باید هرساله مراسم گرامیداشت  ۹دی را باعظمت برگزار کنیم تا برای آیندگان درس عبرت شده تا جای ظالم و مظلوم عوض نشود، خاطر نشان کرد: وظیفه ما در شرایط فعلی اطاعت از ولایت و رهبری است چرا که اطاعت از رهبری موجب جلوگیری از فتنه های جدید شده و سعادت دنیا وآخرت را به همراه دارد.

وی با تاکید براینکه اطلاعت از منویات رهبری همیشه راه گشا است، گفت: مسئولان باید از سخنان رهبر انقلاب عبرت گرفته و این سخنان را  نقشه راه خود قرار دهند و عملیاتی کنند و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل وفصل کنند چرا که مسئولان بدانند اگر از سخنان رهبر انقلاب تبعیت کنند مشکلات حل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز