بهره مندی بیش از ۷۵ درصد شاخص برخورداری از خدمات آب و فاضلاب در روستاهای شهرستان خوی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۶
بهره مندی بیش از  ۷۵ درصد شاخص برخورداری از خدمات آب و فاضلاب در روستاهای شهرستان خوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : شاخص ارایه خدمات شرکت آب و فاضلاب به روستاهای این شهرستان از ۶۷ درصد در سال ۱۳۹۲ به ۷۵.۱۶ درصد در سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی  افزود: در حال حاضر ۱۲۴ روستا با جمعیتی معادل ۹۷ هزار و ۱۶۶ نفر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  قرار دارند و از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند . سلطانی در ادامه گفت : در طول دولتهای دهم و یازدهم ۱۶ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خوی ۲۰۹ روستا دارد، تصریح کرد: در مجموع ۲۰۹ روستای شهرستان خوی  با جمعیت یکصد و ۲۶ هزار و ۴۹۴ نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب برخوردار هستند .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار داشت:سیاست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تحت پوشش قرار دادن تمام روستاهای شهرستان است و هر روستائی که از طرف شورا و دهیار درخواست شود در کمترین زمان ممکن تحت پوشش خدمات شرکت قرار خواهد گرفت . 

سلطانی تاکید کرد: البته منابع آبی ۸۵  روستای مورد روستاهای غیر تحت پوشش کاملا بهداشتی و سالم است و شرکت آب و فاضلاب همواره بر حفظ کیفیت، سلامت و بهداشت آب مورد استفاده اهالی این روستاها نظارت دقیق و مستمر دارد.

وی با اشاره به خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به مناطق روستایی طی سال های ۱۳۹۲ تا کنون، افزود: اجرای ۱۵۳ کیلومتر شبکه آبرسانی ،احداث یکهزار و ۹۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب ،حفر ۱۶ حلقه چاه ، اجرای ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال آب و ... از جمله اقدامات شرکت در دولت تدبیر و امید بوده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز