وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۴۶۱۶
وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند
وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی کشاورزی آذربایجان‌غربی روز دوشنبه ۱۵ دی ماه به این استان سفر می‌کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این خصوص گفت: در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از ۱۸ رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می شود.

رسول جلیلی افزود: این طرح ها ۱۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴ طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۱۸ طرح تحقیقاتی، ۳ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی و همچنین یک طرح شیلاتی را شامل می شود.

وی اضافه کرد: با بهره ‌برداری از طرح‌های یاد شده برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

گفتنی است؛ در سفر دو روزه وزیرجهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان آذربایجان غربی، جمعی از معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی نیز وی را همراهی خواهند کرد.

بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، شرکت در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه ، شرکت معاونین در جلسه کارگروه زنجیره سیب استان ، کارگروه زیر بنایی، کارگروه رونق تولید و تشکل‌ها، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه برای  ارائه گزارش سفر دو روزه از اهم برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان خواهد بود.

در جریان این سفر دو روزه، ۹ معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با سفر به شهرستان‌های استان و دیدار با نمایندگان و فرماندران و کشاورزان پیشرو ، مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی هر شهرستان را بررسی و جهت جمع بندی نهایی و ارائه گزارش به وزیر جهاد کشاورزی اقدام خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز