اختصاص ۱۵ تن قیر برای بهبود وضعیت معابر شهری آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۸۸۸۳
اختصاص ۱۵ تن قیر برای بهبود وضعیت معابر شهری آذربایجان‌غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم قیر برای بهبود وضعیت معابر در مساکن مهر و سکونتگاه‌های بافت ناکارآمد در استان اختصاص یافت.

سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم قیر برای مسکن مهر و بافت های ناکارآمد اختصاص یافته است، افزود: از این میزان ۶ هزار تن قیر به ارزش ٨٣٠ میلیارد ریال برای ساماندهی معابر محلات و سکونتگاه‌های بافت ناکارآمد شهری در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین هشت هزار و ٧٠٠ تن قیر برای محوطه‌سازی معابر مساکن مهر  در این استان اختصاص یافته که عملیات عمرانی مربوط به آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دولت با همه توان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش می کند و در صدد هستیم تا با ارائه تسهیلات لازم جهت تکمیل، پروژه‌های زود بازده و کم هزینه را به اتمام برسانیم.

حمزه لو همچنین با اشاره به اینکه محورهای بین‌المللی و پایانه‌های مرزی این استان ظرفیت کم‌نظیری برای تأمین منابع مالی پایدار شهرداری‌ها هستند، افزود: شهرداری‌ها می‌توانند با بسترسازی و ارائه خدمات رفاهی در مسیرهای ترانزیتی و پایانه‌های مرزی درآمدزایی کنند که تحقق این امر از تراکم‌فروشی و بروز بسیاری از تخلفات شهری جلوگیری می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز