نبود تماشاگران شور و هیجان را از والیبال گرفته / تمام تلاش ما ارتقای جایگاه آذرباتری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۱۸۷۸
نبود تماشاگران شور و هیجان را از والیبال گرفته / تمام تلاش ما ارتقای جایگاه آذرباتری است
سرمربی آذرباتری ارومیه با اشاره به ارتقای کیفی مسابقات لیگ برتر نسبت به فصل گذشته علی رغم نبود تماشاگران گفت: نبود تماشاگران، شور و هیجان را از مسابقات والیبال گرفته است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرهاد نفرزاده سرمربی آذرباتری ارومیه درخصوص آخرین وضعیت نماینده ارومیه در لیگ برتر گفت: با گذشت نیمی از دور برگشت مسابقات، همه تیم‌ها اعم از مدعی، میانه‌جدولی و پایین جدولی تلاش بیشتری نسبت به دور رفت می‌کنند تا جایگاه خود را ارتقا بخشند که این خود کار ما را نیز سخت‌تر می‌کند با این حال تیم جوان آذرباتری علی‌رغم تجربه کمتر نسبت به حریفانش توانسته بازی‌های پایاپای و نزدیکی به نمایش بگذارد و تنها در امتیازات حساس که نیاز به تجربه بیشتری دارد شکست خورده است، با این حال امیدواریم در ۷ بازی باقیمانده با کسب نتایج بهتر، جایگاهمان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد آینده تیم گفت: تمام تلاش و هدف ما بالا رفتن جایگاه تیم در جدول و بهتر شدن شرایطمان در جدول است، با این حال با توجه به جوانی تیم، اسکلت یک تیم آماده برای فصل آینده در بازی‌های امسال تشکیل شده و با بالا رفتن تجربه بازیکنان و جذب چند بازیکن کلیدی، فصل آتی یک نماینده قدرتمند برای والیبال ارومیه در لیگ برتر خواهیم بود.

سرمربی آذرباتری اضافه کرد: هدف‌گذاری باشگاه حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر است و ما نیز برای این منظور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نفرزاده در مورد فصل جاری لیگ برتر نیز گفت: برگزاری بدون تماشاگر بازی‌ها، روح و شور و هیجان را از بازی‌ها گرفته و این موضوع آزاردهنده و ناراحت کننده است با اینحال برگزاری متمرکز بازی‌ها در تهران نیز برای تیم‌های شهرستانی سخت است، علی‌رغم این موضوع، سطح کیفی این فصل نسبت به فصول گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

نفرزاده در مورد مدعیان این فصل نیز گفت: از نظر من از بین تیم های شرکت کننده در لیگ برتر، ۶ تیم شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، شهداب یزد، هراز آمل، سایپا تهران و فولاد سیرجان ایرانیان جزو مدعیان لیگ هستند که می‌توانند جزو ۴ تیم برتر امسال باشند و حدس می‌زنم یکی از سه تیم شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان و شهداب یزد قهرمان امسال باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز