پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت حماسه ۲ بهمن ۵۷ مردم ارومیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۷
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت حماسه ۲ بهمن ۵۷ مردم ارومیه
استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام حسنی حماسه دوم بهمن ۵۷ را سندی ماندگار در تاریخ معاصر ایران دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی که با دم مسیحایی امام خمینی (ره) و وحدت کلمه ملت ایران به ثمر نشست؛ شکوفایی چندین دهه مبارزات آزادی خواهانه ایرانیان و استقرار جمهوری اسلامی ایران را موجب شد و به بهره برداری نظام سلطه جهانی از سرزمین ایران پایان بخشید و همچنین الهام بخش دیگر ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان گشت.

مردم انقلابی ارومیه نیز با خلق حماسه ای به یاد ماندنی و ماندگار در تاریخ معاصر ایران به رهبری مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی، آغازگر قیام مسلحانه علیه رژیم طاغوت بودند. واقعه مسجد اعظم ارومیه نقطه عطفی در تاریخ ایران است که نقش بزرگی در تسریع پیروزی انقلاب داشته و حماسه دوم بهمن ماه ۵۷ به عنوان نماد ایستادگی و استقامت مردم شهید پرور ارومیه باید همواره زنده نگه داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام و المسلمین حسنی و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، امید دارم به فضل الهی همه مردم ایران بویژه مردم شهیدپرور آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در پاسداری از آرمانهای انقلاب بیش از پیش موفق و موید باشند.

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز