واگذاری بیش از ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۷۵۳۶
واگذاری بیش از ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵ هزار و ۲۶۳ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده که ۴۴ درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب ۵۶ درصد را انشعاب آب تشکیل می دهد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی اظهار داشت : از ابتدای سال تاپایان دی ماه سالجاری بیش از ۲ هزار و ۲۸۹ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده ویک هزار و ۶۵۴ فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است . 

وی تعداد کل انشعاب های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۲ هزار و ۹۲۰ فقره اعلام کرد و اظهار داشت : در حال حاضر بیش از ۶۶ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد. 

سلطانی افزود : رویکرد آب وفاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به واگذاری بیش از ۲ هزار و ۹۷۴ انشعاب آب در ۱۰ ماهه سالجاری بیان کرد: ۸۷۳ فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و دو هزار و ۱۰۱ فقره نیز در شهرهای شرکت واگذار شده است .

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکین باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند. 

سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز شرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می گیرد. 

وی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز