پیام تبریک نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی اذربایجان‌غربی به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۲
پیام تبریک نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی اذربایجان‌غربی به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی اذربایجان‌غربی در پیامی روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را تبریک گفت.

 

به گزارش برنا اذربایجان‌غربی، داودغفارپور با تبریک 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در پیامی از صنعتگران، کارآفرینان و فعالان بخش تولید و صنعت استان قدردانی کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«برای مقابله با فشارها باید اقتصاد مقاومتی واقعی بوجود آوریم که معنای واقعی کارآفرینی نیز همین است.»

(حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)

رهبر معظم انقلاب نخستین بار شهریور 1389 در جمع کارآفرینان کشور  به تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش آن در اقتصاد مقاوم و پویا اشاره فرمودند. در بند نخست سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز کارآفرینی یکی از عوامل مهم برای رسیدن به نقطه‌ی مطلوب اقتصادی اشاره شده است.

اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده، با کمترین وابستگی به خارج از کشور در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است. کارآفرینی نیز به معنای خلاقیت در کار و ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی و تولیدی است. از این رو جامعه‌ای که در بسترکارآفرینی حرکت می‌کند، جامعه‌ای زنده، پویا و فعال است و می‌تواند همه مشکلات و فشارهای بیرونی و درونی را تحمل کرده و پشت‌سر بگذارد.

با استعانت از پروردگار متعال و تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری، این‌جانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی 29 بهمن‌ماه به‌عنوان «روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» را به خانواده بزرگ فن‌آوران، نخبگان و کارآفرینان استان که همت و تلاش خود را با عشق و علاقه به میهن عجین کرده و کارآفرینی را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند، تبریک عرض نمود، و امیدوارم در سایه‌سار الطاف الهی، در مسیر امر خطیر و ضروری کارآفرینی در کشور، گام‌هایی استوار برداشته و از پیش‌گامان جهاد در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند. انشاا...

داودغفارپور

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز