واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۱۰۱۰
واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان غربی از واریز عیدی ۴ هزار و ۵۲ نفر از مستمری بگیران استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،یونس معززصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت: عیدی سال ۱۳۹۹ مستمری بگیران صندوق به حسابشان واریز شد.

مدیر صندوق استان افزود: مبلغ عیدی مستمری بگیران برای عزیزانی که بیش از ۶ ماه از زمان دریافت مستمری آنان می‌گذرد ۵۵۰ هزارتومان و برای افرادی که کمتر از ۶ ماه مستمری دریافت می‌کنند ۲۷۵ هزارتومان واریز شد.

معزز خاطر نشان کرد: در حال حاضر در صندوق بیمه اجتماعی استان آذربایجان غربی ۴ هزار و  نفر ۵۲ مستمری بگیر وجود دارد که از این تعداد  یک هزار و ۴۷۸ نفر مستمری بگیر بازنشسته، ۱۸۴ نفر مستمری بگیر از کارافتاده و ۲ هزار  و ۳۹۰ نفر مستمری بگیر بازمانده می‌باشند.

 معزز عنوان کرد: در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی ور در جهت حمایت از اقشار کم برخوردار و مولد کشاورزی، روستایی و عشایر، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است و افراد ۱۸ الی ۵۰ سال سن ساکن روستا، مناطق عشایری و شهر‌های زیر بیست هزار نفر جمعیت می‌توانند با پرداخت یک سوم حق بیمه از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که دو سوم حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز