تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ارومیه به شورای اسلامی شهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۱۰۱۵
تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ارومیه به شورای اسلامی شهر
لایحه بودجه یک هزار و هفتصد میلیارد تومانی پیشنهادی ۱۴۰۰ توسط سرپرست شهرداری ارومیه به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه بررسی این لایحه با بیان این که امروز لایحه بودجه شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان‌ها به ارزش ریالی یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر ارومیه شد گفت: این لایحه تا روز دوشنبه در صحن علنی این شورا بررسی شده و پس از تصویب و تایید به فرمانداری ارومیه ارائه خواهد شد.

بخشایشی افزود: هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی شهری، اقدامات موثر در زمینه مقابله با بیماری کرونا، افزایش اعتماد شهروندان، اصلاح و تقویت منابع موجود درآمدی، توانمند سازی مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهر ارومیه از جمله رینگ دوم شهر و تقاطع غیر همسطح آذربایجان، پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی و توسعه فضای سبز از جمله مواردی است که در بودجه سال آینده در نظر گرفته می‌شود.

علامرضا عدل دوست، سرپرست شهرداری ارومیه در صحن شورا گفت: ۷۳ درصد بودجه هفده هزار میلیارد ریالی ۱۴۰۰ نقدی و ۲۷ درصد آن غیرنقدی است.

او ادامه داد: پیام بودجه ۱۴۰۰، ارتقاء سلامت اداری با محوریت شفافیت، مکانیزه و سیستمی نمودن امور و رعایت ضوابط و مقررات در کلیه زمینه‌ها است. 

سرپرست شهرداری ارومیه افزود: ۷۶ درصد از بودجه ۱۳۹۹ شهرداری ارومیه طی ۱۰ ماهه سال جاری تحقق یافته است.

در این جلسه اعضای حاضر در جلسه شورای اسلامی شهر به بررسی لایحه بودجه پرداخته و نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز