رضایتمندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب خوی

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۹
رضایتمندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب خوی
با توسعه زیرساخت ها وسامانه های الکترونیک خدمت رسانی وکسب رضایتمندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب خوی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ، ضمن تشریح نحوه عملکرد سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین این شرکت گفت : خدمت رسانی به مشترکین وکسب رضایت مندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب خوی می باشد و درجهت تحقق این موضوع توصیه می گردد مشترکین محترم با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری برای خود و جامعه ونیز شیوع بیماری کرونا از این بستر استفاده نمایند.

یداله سلطانی اظهارداشت : در زمان حاضر که افزایش ترددها باعث بروز مشکلاتی همچون اتلاف وقت ، صرف هزینه و به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کووید ۱۹ که رفت و آمدها باعث انتشار بیشتر بیماری می شود ، و نیز اجرای طرح تکریم ارباب رجوع استفاده از خدمات غیر حضوری که بستر آن در شرکت آب و فاضلاب خوی فراهم گردیده است از این خدمات بیشتر استفاده نمایند.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه پرداخت به موقع قبوض آب بهاء برای خدمت رسانی بهتر به مشترکین ضروری می باشد گفت : توجه به هزینه بالای تامین و توزیع آب و کمبود منابع تأمین آب ، مدیریت مصرف این ماده حیاتی را بسیار حایز اهمیت کرده است وپرداخت به موقع قبوض آب بهاء می تواند شرکت را در خدمت رسانی بهتر به مشترکین کمک نماید. 

وی افزود : سعی کرده ایم همه خدماتی قابل ارائه شرکت را در دفاتر پیشخوان و سامانه ۱۲۲ ونیزاز طریق درگاه اینترنتی شرکت جهت خدمت رسانی به مردم ارائه نماییم .

رئیس هیئت مدیره شرکت بیان داشت: سامانه دریافت خدمات غیر حضوری شرکت چندین سال است که استقرار یافته و با توجه به یکپارچگی دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی درسال گذشته ، با بروز رسانی اطلاعات سامانه ، این نرم افزار هم به مشترکین شهری و هم به مشترکین روستایی خدمات ارائه می دهد .

سلطانی در ادامه تصریح کرد : در حال حاضرصد درصد پرداخت قبوض آب بهاء بصورت غیر حضوری انجام می گیرد

مدیرعامل شرکت از مشترکین خواست با ورود به این سامانه ،خدماتی مانند خود اظهاری کارکرد کنتور و دریافت آنلاین قبض محاسبه شده جدید ، پرداخت صورتحساب آب بهاء ،درخواست انشعاب آب و فاضلاب ، تغییر نام مالک ، مشاهده سوابق گذشته صورتحساب و پرداختی آن، تغییرکاربری و… را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.سلطانی با تاکید بر لزوم حذف قبوض کاغذی آب بهاء و اطلاع رسانی آن از طریق پیامک تلفن همراه از مشترکین خواست در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب خوی همکاری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز