پیام تقدیر رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۸۳۷۵
پیام تقدیر رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان پیام قدردانی منتشر نمود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی در متن این پیام آمده است : 

  به فضل پروردگار و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در ماه عظیم الشأن رجب المرجب با همکاری و وفاق چشمگیر مسئولین استانی و انسجام مثال زدنی، سفر پر خیر و برکت ریاست معظم قوه قضائیه به خطه شهیدپرور، ولایت مدار، انقلابی و مرزدار استان آذربایجان غربی در بین استقبال کم نظیر با موفقیت انجام گرفت.

 حضور پر برکت رئیس دستگاه قضا در استان، بیانگر عزم و اراده عملی و جدی معظم له در اجرای سند تحول قضایی،توسعه و تسهیل خدمت رسانی، مبارزه قاطع با مفاسد و ایجاد روحیه مضاعف در سال جهش تولید برای تلاش گران عرصه اقتصادی و قضایی بود. صیانت از ارزش ها و کرامت انسانی مراجعین و احقاق حقوق آنان و نیز ارتقاء رضایت مندی و اعتماد مردم توصیه مؤکد ایشان بود.

مدیریت دادگستری استان بر خود فرض می داند از محبت و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز ارومیه، نماینده عالی دولت استاندار محترم استان، نمایندگان ارجمند مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و فرماندهان محترم سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی، مدیر کل محترم اطلاعات استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) و صدا و سیما و سایر عزیزانی که در ایجاد امنیت و پوشش خبری یا به هر نحو دیگر همکاری نموده اند کمال قدردانی و تشکر بعمل آورد.

امید است با بکارگیری منویات و ارشادات و رهنمودهای ریاست معظم قوه قضائیه در اجرای سیاست های کلان و سند تحول قضایی، زمینه رشد و بالندگی هرچه بهتر استان در تمامی شئون بویژه حوزه قضایی فراهم آید./ .

                                                                                                       علی اکبر گروسی

                                                                                    رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز