رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰۴
مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
گروسی : مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات شاخصه بارز این مردم سالاری دینی می باشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات سیزدهمین دوره انتخاباب ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: همانطور که بزرگان نظام تاکید نموده اند اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آنها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات شاخصه بارز این مردم سالاری دینی می باشد.

وی افزود: قانون انتخابات از قوانین کامل و حاصل 40 سال حکومت داری اسلامی و مطابق با قوانین روز دنیاست. در حوزه انتخابات، کشور ما بیشترین تجربه را دارد و مردم سالاری دینی در کشور به نحو شایسته به نمایش گذاشته شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان ادامه داد: وظایف همه نهادها و ارگانها در قانون معین شده است و این جلسه برای کمک به برگزاری سلامت انتخابات هست.

وی افزود: برخی افراد برای پیروزی در انتخابات از هیچ رفتاری پرهیز نمی کنند و این ستاد وظیفه پیشگیری از رفتارهای غیرقانونی و غیر اصولی و تخلفات احتمالی نامزذهای انتخاباتی را دارد و کار آن بیشتر جنبه نظارتی وارشادی هست.

گروسی در پایان اظهار داشت: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا در واقع نماینگر اقتدار ملی در سطح دنیاست پس باید علاوه بر سلامت انتخابات به مشارکت حداکثری مردم هم توجه ویژه نمود تا انتخاباتی شایسته و درخور شان کشور اسلامی و مردم عزیزمان برگزار و کاندیداهای شایسته انتخاب شوند.

در ابتدای این جلسه عباسی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دبیر ستاد ضمن معرفی اعضای ستاد مطالبی در خصوص وظایف ستاد به سمع و نظر حاضرین رساند وسپس مجیدی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و دیگر اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز