وزیر آموزش و پرورش

تفکر معلمان در راستای حل مشکلات باید باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۱۹۴۴
تفکر معلمان در راستای حل مشکلات باید باشد
دیدار معلملن منتخب با وزیر آموزش و پرورش بر بستر سامانه شاد برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حاجی میرزایی در گفتگو با معلمان اذربایجان غربی که از بستر شاد برگزار شد بیان کرد: نیازمند اندیشه معلمان هستیم و اندیشه معلمان نباید صرفا در معرفی کاستی ها بکار گرفته شود بلکه برای حل مسایل نیز باید دانش آنان بکارگرفته شود و معلمان باید از تجربیا‌ت خود مارا بهره مند کنند.

وی ادامه داد: استانی موفق است که جوشش اندیشه ها و تدبیرشان برای ورود به عرصه های گوناگون بیشتر از بقیه است.

حاجی میرزایی گفت: مسایل باید باهم فکری و همکاری حل شود و مساله ای حل می‌شود که درک مشترکی بین همه عوامل حل مساله باشد .

وی با اشاره به تلاش این نهاد برای برقراری عدالت آموزشی گفت: برای اینکه عدالت آموزشی را گسترش دهیم باید ایده های خلاق ارائه شود و این لشکر فرهیخته همه فعال باشند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مسایل حل می‌شود وقتی که اندیشه ها را روی هم گذاشته شود و عمیق فکر کردن به ابعاد مختلف و پیدا کردن راه حل سنجیده و عمیق پیش نیاز آن است و برای رفع این چالشها باید هیت اندیشه ورز تشکیل شود و باهم بیاندیشند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه کرونا توانمندیهای بخش آموزش و پرورش را توسعه داد گفت: با شیوع بسماری کووید ۱۹ وارد عرصه ناشناخته شدیم و این کار تدریس را سخت و ذهنمان را درگیر کرد.

وی اضافه کرد: به رغم مخاطرات و کاستی های این وضعیت، همه جهش های دنیا با یک رویدادمهم شروع شده است.

وی در باره دغدغه های معلمی هم گفت: مادر کنار معلمان دانش سراییم و برای دفاع از حقوقشان تلاش می‌کنیم و کمک میکنیم حقوقشان احیا شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانیکه قبل از سال ۱۳۹۲ با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

وی گفت: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیتها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز