حفر یک حلقه چاه در روستای عسگر آباد خوی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸۳
حفر یک حلقه چاه در روستای عسگر آباد خوی
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای تامین آب پایدار روستای عسگر آباد یک حلقه چاه در این روستا در حال حفاری است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ابراهیم اصغرنژاد اظهار داشت: حفاری این چاه از محل اعتبار جاری به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حال انجام است و بعد از حفاری عملیات نیرو رسانی ، خط انتقال و لوله های جدار و مهار چاه با صرف اعتبار جداگانه اجرا خواهد شد .

وی افزود : این چاه به روش ضربه ای و به عمق ۸۰ متر در حال انجام است و بعد از حفاری و تجهیز چاه مردم این روستا مشکلی از بابت تامین آب شرب نخواهد داشت .

اصغرنژاد با اشاره به اینکه آب شرب روستای عسگر آباد از طریق مجتمع آبرسانی روستای اکبر آباد تامین می شود افزود : با اجرای این پروژه قیمت تمام شده آب کاهش می یابد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت با بیان اینکه تامین آب شرب بهداشتی مهم‌ترین وظیفه ذاتی این شرکت است، اضافه کرد: با تمام تلاش در راستای تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در سطح شهرها و روستاهای شرکت هستیم .

اصغرنژاد با تشکر از شورای اسلامی و دهیار روستا از بابت اهدای زمین حفر چاه خاطر نشان کرد : شورا ها ، دهیاری و مردم روستای عسگر آباد همکاری خوبی با این شرکت داشته اند .

لازم به توضیح است  روستای عسگرآباد با ۸۱ مشترک و ۲۰۰ نفر جمعیت از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خوی می باشد.

نظر شما