بالغ بر ۷۱ کیلومتر از محورهای روستایی استان آذربایجان‌غربی آماده آسفالت شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۲۱۵۴
بالغ بر ۷۱ کیلومتر از محورهای روستایی استان آذربایجان‌غربی آماده آسفالت شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بزودی با تامین قیر ، بالغ بر ۷۱ کیلومتر از محورهای روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای اجرای پروژه های طرح ابرار در استان بزودی با تامین قیر مورد نیاز بالغ بر ۷۱ کیلومتر از محورهای روستایی آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید.

 شکری گفت: با تامین قیر ،  آسفالت محور روستایی صفاخانه شهرستان شاهین دژ به طول ۱/۵ کیلومتر و محور کانی میران - اردوشاهی - تکیه - ترمنی به طول ۶/۵ کیلومتر آغاز شده است.

 وی افزود : همچنین با تامین قیر مورد نیاز آسفالت برای بالغ بر ۲۰ محور روستایی استان ،  بزودی شاهد آسفالت بخش وسیعی از محورهای روستایی از جمله  الند در شهرستان  خوی، قیزقاپان در پیرانشهر، شوریک در شهرستان چایپاره ، مخور کرد شهرستان چالدران، کانی رش شهرستان سردشت و چهار طاق شهرستان تکاب خواهیم بود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مراحل قبل از آسفالت اکثر پروژه های طرح ابرار بصورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسنل راهداری استان انجام میگیرد ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبارات و  قیر مورد نیاز ،  مقدار بیشتری از راههای روستایی آماده آسفالت طرح ابرار استان به بهره برداری برسد و شاهد دسترسی بیشتر خانوارهای روستایی به راه مناسب باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز