آغاز نصب انشعابات آب روستای رازی بخش قطور

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۴۷۰۳
آغاز نصب انشعابات آب روستای رازی بخش قطور
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : مراحل پایانی تحویل روستای رازی بخش قطور در حال انجام است و بعد از نصب انشعابات آب این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی قرار خواهد گرفت .

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی افزود : با تکمیل و احداث ۷ کیلومتر شبکه توزیع ، اجرای یک کیلومتر خط انتقال آب ، تعمیر و حصار کشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی ، احداث اتاقک کلر زنی و و همچنین بهسازی چشمه های موجود این روستا در فاز اول  که قبلا از خدمات شرکت آب و فاضلاب محرم بود بزودی تحت پوشش خدمات این شرکت خواهد آمد .

وی افزود : با انجام این عملیات در حال حاضر نیاز آبی این روستا در کوتاه مدت تامین خواهد شد و با اجرای عملیات اجرائی فاز دوم این روستا مشکلی بابت تامین آب در دراز مدت نخواهد داشت .

سلطانی عملیات فاز دوم را شامل حفر و تجیهز یک حلقه چاه ، احداث مخزن ۴۰ متر مکعبی و اجرای خط انتقال بطول  ۲.۵ کیلومتر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت خاطر نشان کرد: هم اکنون مهمترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌ها فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد که شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.

سلطانی تصریح کرد: ۱۲۴ روستا در شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز