سامانه۱۲۲ اصلی ترین درگاه ارتباط مشترکین با شرکت آبفای خوی

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۶۴۴۹
سامانه۱۲۲ اصلی ترین درگاه ارتباط مشترکین با شرکت آبفای خوی
مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی می توانند مشکلات حوزه آب و فاضلاب را با شماره گیری ۱۲۲ به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ مدیرعامل شرکت آبفا خوی با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه۱۲۲ اصلی ترین درگاه ارتباط مشترکین با کارشناسان شرکت آب و فاضلاب خوی است در همین راستا تمامی مردم و مشترکین گرامی شهری و روستایی در سراسر نقاط شهرستان در صورت مواجه شدن با مشکلات حوزه آب اعم از شکستگی، قطعی و افت فشار، اطلاع از نحوه خدمات شرکت و نیز ارائه نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزشمندشان می توانند با گرفتن شماره ۱۲۲ضمن اطلاع رسانی به کارشناسان این مرکز از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

یداله سلطانی افزود :سامانه ۱۲۲ جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درون‌شهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد . 

وی خاطر نشان کرد : صنعت آب و فاضلاب در کشور ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع خدماتی وظیفه حیاتی توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را برعهده دارد. امروز ارائه خدمات به شکل نوین به مشترکان صنعت آب و فاضلاب بر شناخت واقعی نیازهای ایشان یکی از وظایف مهم و کلیدی در صنعت آب و فاضلاب جهت ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع به مشترکین است .

سلطانی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکین گفت : ارایه خدمات به مشترکین، نیازمند ارتباط مستمر دوسویه و هم‌سنگ است و این ارتباط در شرکت‌های آب و فاضلاب با هدف کسب رضایت مشتریان از طریق دریافت نظرات و پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات آنان از طرف شرکت و تامین مالی شرکت از طریق پرداخت به‌موقع صورت‌حساب‌ها و سایر هزینه‌ها از سوی مشترکین انجام می‌شود و در این کارکرد ما باید همیشه به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان بوده تا در صورت نیاز آنان بتوانیم پاسخ‌گوی مطمئن برای آنان باشیم.

مدیر عامل شرکت با اشاره به نقش واحد ۱۲۲ به‌عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت آب فاضلاب اظهار داشت: تمامی سازمان‌هایی که به نوعی وظیفه خدمات‌رسانی به مشترکین شهری و روستائی را عهده‌دار هستند برای برقراری ارتباط با مشترکان خود به راه‌های گوناگون ارتباطی متوسل شده تا ضمن انتقال معنی و مفهوم مورد نظر بازخوردهای مشترکان را دریافت کنند و در راه پیشبرد اهداف سازمانی بکار برند .

دراین‌میان سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و توان و تخصص کارشناسان مجرب نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشترک ایفا می‌نماید .

وی افزود سامانه ارتباط ۱۲۲ در هر لحظه از شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به شهروندان ، روستائیان و دریافت پیام‌ها و گزارش‌های مردمی است و در جهت تسریع در انجام مطالبات مختلف متنوع و تسریع در رسیدگی به حوادث آماده پاسخ‌گویی به مشترکین می‌باشد .

سلطانی در خصوص مزایای تماس با سامانه ۱۲۲ خاطر نشان کرد : این سامانه جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شده‌است که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه‌روزی و باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درون‌شهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز