اختتامیه جشنواره ملی داستان نویسی سماع قلم بصورت مجازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۹۸۳۴
اختتامیه جشنواره ملی داستان نویسی سماع قلم بصورت مجازی برگزار شد
آیین پایانی نخستین جشنواره داستان نویسی سماع قلم بصورت مجازی در خوی در کتابخانه عمومی ۱۵ خرداد برگزار شد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مسئول روابط عمومی شرکت در آیین اختتامیه مراسم گفت : نخستین جشنواره ملی داستان نویسی سماع قلم در دو بخش آزاد و آب به دو زبان فارسی و ترکی با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی ، ماهنامه سراسری ندای و انجمن گسترش کتابخوانی برگزار شد.

مجید خلخالی هدف از برگزاری این جشنواره را استعداد یابی و پرورش استعدادها در حوزه ادبیات ، ارتقای سطح مهارت گفتاری و نوشتاری با تکیه بر ادبیات از طریق داستان ، پرورش و تربیت شخصیت های علمی و برجسته در حوزه ادبیات عنوان کرد .

وی میزان استقبال از جشنواره را بینظیر عنوان کرد و افزود : بیش از ۱۰۰ اثر به این جشنواره راه آثار شده است که تنوع شرکت کنندگان از شهرها و استانهای مختلف خود موید این قضیه است .

خلخالی به برگزاری جشنواره های فرهنگی و ادبی اشاره کرد و اظهار داشت : برگزاری چنین جشنواره هایی با عث ایجاد شور و اشتیاق در بین اقشار مختلف جامعه میشود . 

مسئول روابط عمومی شرکت برگزاری رویداهای فرهنگی بسیار با اهمیت دانست و افزود :فعال شدن حوزه فرهنگ و ادب ،ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید فعالان فرهنگی و همچنین زمینه گسترش حفظ ادبیات برای نسل آینده از مزایای آن است.

وی گفت : امروزه در جوامع پیشرفته نقش فرهنگ در همه ابعاد توسعه به حدی بارز است که با توسعه اقتصادی را بر پایه توسعه فرهنگی گذاشت .

وی در خاتمه از همکاری  همه کسانی که در برگزاری این جشنواره نقش داشتند تقدیر و تشکر نمود .

گفتنی است هیئت داوران در دو بخش آزاد و ترکی ۱۳ نفر آثر را حائز رتبه های برتر و شایسته تقدیر انتخاب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز