بررسی مسائل و مشکلات زیربنایی چهار شهرستان آذربایجان‌غربی با حضور نائب رئیس مجلس

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۹۶۵۴
بررسی مسائل و مشکلات زیربنایی چهار شهرستان آذربایجان‌غربی با حضور نائب رئیس مجلس
روز گذشته، نشست دو ساعته بررسی مسائل و مشکلات شهرستانهای نقده، اشنویه، سردشت و پیرانشهر با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نائب رئیس مجلس، معاونین چند وزارتخانه و جمعی از مدیران کل استانی در محل فرمانداری پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در این نشست پس از طرح مسائل و مشکلات این چهار شهرستان توسط نمایندگان حوزه های انتخابیه، استاندار آذربایجان غربی نیز از رشد خدمات رسانی به این مناطق در دولت تدبیر و امید گفت.

محمدمهدی شهریاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و بمباران شیمیایی سردشت با اشاره به رویکرد دولت در توجه به زیرساختهای توسعه ای بویژه در نواحی مرزی و کمترتوسعه تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه های حمل و نقل، گاز، آب و درمان رخ داده است.

وی افزود: با وجود تحولات رخ داده، کماکان در برخی شاخص ها برنامه های مدنظر به دلیل کمبود اعتبارات لازم بویژه اعتبارات ملی از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

استاندار آذربایجان غربی رشد بودجه استان در سال جاری را یکی از بسترهای توجه ویژه دولت به جبران عقب ماندگی های استان دانست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر ضرورت اجرایی ساختن مصوبات این جلسه در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

علی نیکزاد حضور در مناطق کمترتوسعه یافته را یکی از سیاست های جدی مجلس برای سرعت بخشی به روند توسعه عنوان کرد.

در این جلسه علاوه بر تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان نقده و ۳ میلیارد نیز برای مصلای این شهرستان، برای طرح های هادی هر چهار شهرستان نیز ۱۲ میلیارد تومان، تامین کلیه هزینه های تکمیل مساکن مهر این شهرستان ها و نیز ۶۰ میلیارد تومان برای تمامی مساکن مهر استان و نیز تامین آب و سیستم فاضلاب این شهرستان ها به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز