آزادی ۸۶ نفر زندانی به مناسبت اعیاد قربان وغدیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۹۳۹۸
آزادی ۸۶ نفر زندانی به مناسبت اعیاد قربان وغدیر
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی تعداد ۸۶ نفر زندانی زندان مرکزی ارومیه در شامگاه روز دوشنبه ۲۸ تیر به مناسبت اعیاد قربان وغدیر خبر داد.

 

عتباتی در حاشیه بازدید عصر گاهی از زندان مرکزی ارومیه در مراسم آزادی این مددجویان گفت این آزادی از برکات اعیاد بزرگ مسلمانان قربان وغدیر هست که خداوند متعال به خانواده این مددجویان عیدی عطا فرموده است.

عتباتی خطاب به مددجویان ضمن تبریک آزادیشان گفت تلاش کنید دیگر راهتان به طرف زندان نیفتد چرا که اینبار به علت تکرار جرم از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهید شد.

72c35f3b-07f0-4d02-9ab7-7e72253b0e02

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم در این مراسم گفت باید یک نگاه انسانی واخلاقی به مقوله زندان وزندابانی داشته باشیم که به حمد الله در نظام اسلامی این تفکر ونگاه وجود دارد واین از ارزش والای مقررات اسلامی هست.

مجیدی خطاب به مدد جویانی که حکم آزادی آنها مهیا شده بود گفت این آزادی خود را که مقارن با اعیاد ولایت، قربان وغدیر شده قدر بدانید وفکر خلاف را هم از ذهن خود بیرون کنید ودر کنار خانواده خود با آرامش زندگی کنید.

مجیدی در پایان گفت اکنون دوری از خانواده آسیب های زیادی دارد غیرت اسلامی هم ایجاب می کند در کنار خانواده خود بمانید.

61f868cc-0fa6-41fb-b644-3f2f1409b500

محمدی مدیر کل زندانهای استان هم در این مراسم مطالبی را فراخور مراسم بیان واز زحمات دکتر عتباتی در همراهی اداره کل زندان‌ها تقدیر به عمل آورد

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم آزادی ۸۶ نفر زندانی توسط دکتر عتباتی وسایرمسولین حاضر به ایشان اعطا واین مددجویان در شامگاه روز دوشنبه ۲۸ تیر در جمع خانواده خویش حاضر شدند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز