آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۳ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۳ مرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا 3 مردادماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان آذربایجان غربی بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۸۳۹ نفر رسید که حکایت از شرایط کرونایی شکننده و ناپایدار در استان را دارد.

او با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۷ بیمار در شهرهای مختلف استان قربانی کرونا شده اند، افزود: از این تعداد ۳ نفر در ارومیه و در هرکدام از شهر‌های خوی، ماکو، مهاباد و میاندواب یک نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی ادامه داد: با فوت این بیماران تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴ هزار ۸۶۵ نفر رسید.

آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی ۸۳۹ نفر است که از این تعداد ۱۵۹ بیمار بدحال در بخش ICU و ۱۶ نفر نیز زیر دستگاه تنفس مصنوعی تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او در پایان بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، چایپاره و شاهین‌دژ در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز