رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مراسم ۱۳ آبان در آذربایجان غربی برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۹۵۱۲
مراسم ۱۳ آبان در آذربایجان غربی برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراسم ۱۳ آبان براساس رنگ بندی کرونایی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، افزود: مراسم ۱۳آبان در سطح استان براساس رنگ بندی کرونایی اعلام شده توسط ستاد کرونا استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و این مراسم در ارومیه در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: منطق انقلاب همان منطق اسلام بوده  و با در دست داشتن شعار قرآنی زیر هیچگونه فشار و استکبار نمی رود.

حجت الاسلام آقایی اظهار کرد: از اتفاقات ۱۳ آبان می توان درس رشادت، شهادت ، دلیری و استکبار ستیزی آموخت و این روز نشان دهنده این است که نباید جز خدا به هیچ قدرتی دل بسته و متکی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان نماد اقتدار طلبی و صلابت ملت ایران است که همه ساله کانون توجه دنیا قرار می گیرد و امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ها هرچه بهتر در شناساندن این روز گام برداریم.

وی درخصوص برنامه های که دراین روز برگزار می شود نیز افزود: برگزاری تجمع با رعایت پروتکل های بهداشتی، نواختن زنگ استکبار ستیزی، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه های عکس در فضای مجازی با موضوع نمایش جنایات استکبار جهانی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

نظر شما