احمد وحیدی

تلاش برای از بین بردن ثبات آذربایجان غربی تاکنون به نتیجه نرسیده و نمی رسد

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۰۹۶۳
تلاش برای از بین بردن ثبات آذربایجان غربی تاکنون به نتیجه نرسیده و نمی رسد
وزیر کشور گفت: مسئولین جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم با همه وجود حرکت می‌کنند و در همین راستا اگر رنجی از مردم کاسته شود و زندگی مردم تعالی پیدا کند مطمئنا خداوند متعال از ما راضی خواهد بود.

گزارش برنا آذربایجان‌غربی، احمد وحیدی در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: بر خود می‌بالیم که امت پیامبر اکرم هستیم، امت ایشان در همه حال به‌دنبال عدالت و حقیقت است که آن را تنها می‌توان در دین مبین اسلام جست و یافت.

وی خاطر نشان کرد: همه دنبال رسالت و این‌که چه مسئولیتی بر عهده داریم هستیم ، همگان باید بدانیم در چه زمانی و زمینی هستیم و چه مهمی از ما خواسته شده است تا رسالت‌مان را به مرحله عمل برسانیم.

وحیدی در ادامه با قدردانی از تلاشهای آقای شهریاری در استان آذربایجان غربی، بیان کرد: آقای شهریاری در طول ۴ سال گذشته با از خودگذشتگی در خدمت مردم بودند و این راه خدمت با حضور آقای معتمدیان ادامه خواهد داشت. بغض آقای شهریاری نشان از این شوق خدمت دارد.

وی عنوان کرد: مسئولین جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم با همه وجود حرکت می‌کنند. در همین راستا اگر رنجی از مردم کاسته شود و زندگی مردم تعالی پیدا کند مطمئنا خداوند متعال از ما راضی خواهد بود.

وزیر کشور بیان کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جز سعادت و تکامل انسان و نجات بشریت هدف دیگری ندارد.

وحیدی اظهار کرد: زمانی که به فردی خدمات رسانی می‌شود باید عشق به خالق و مخلوق مدنظر قرار گیرد که در هر حالت به عشق به خالق ختم می‌شود. همچنین شناخت مسئول اسلامی و غیراسلامی در همین موضوع نهفته است.

وی افزود: اگر مسئولی در راه خدا قدم بردارد از سیلی و کتک خوردن و دشنام و افترا شنیدن خسته نمی‌شود.

وزیر کشور ابراز داشت: دشمنان در همه حال به دنبال توطئه علیه ایران اسلامی هستند ولی مردم با یکدلی و آگاهی خود همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وحیدی با بیان این‌که استان آذربایجان‌غربی بسیار استان مهمی بوده و از چند جهت نمونه است، گفت: قومیت‌ها، مذاهب و ادیان مختلف در سطح استان آذربایجان‌غربی با همدلی و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: همسایگی با سه کشور ظرفیت‌های بسیاری به دنبال دارد که بایستی استان محور اصلی استفاده از این استعدادها قرار گیرد و الهام بخش منطقه و کشور باشد.

وزیر کشور با بیان این‌که استان در بهترین شرایط امنیتی به سر می‌برد یادآور شد: تلاش برای از بین بردن ثبات این استان تاکنون به نتیجه نرسیده و به نتیجه نخواهد رسید.

وحیدی بیان کرد: استاندار جدید باید با توجه به فرمایشات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و کمک سایر مسئولان و مردم شروع کننده فصل نوینی در حرکت‌های این استان آغاز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز