رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

ذی حسابان مشاورین امین مالی دستگاه‌ها هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۱۶۲۴
ذی حسابان مشاورین امین مالی دستگاه‌ها هستند
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه تودیع و معارفه عاملین ذیحسابی قدیم و جدید دادگستری استان گفت: ذیحسابان مشاور امین مالی دستگاهها هستند و یاریگر مدیران در صیانت و حفاظت از بیت المال و اموال دولتی می باشند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،ناصر عتباتی با توضیح مشکلات مالی و امکاناتی موجود در دادگستری استان به نیازمندیها و مایحتاج دادگستری استان اشاره و همیاری و هم افزایی با عامل ذیحساب را در برآورده کردن این نیازمندیها مهم و اثر گذار عنوان کرد.

عتباتی با بیان اینکه دادگستری خود پرچم دار حرکت قانونی است گفت، اقدامات مالی و هزینه کردها باید بر محور قوانین و ضوابط باشند چرا که دادگستری خود الگوی اجرای قانون هست.

وی افزود، حساسیت ویژه ای به صیانت و حفاظت از بیت المال و حقوق عامه نه تنها در دادگستری بلکه در کل جامعه داریم و این امر یک تکلیف برای دستگاه های ناظر مثل دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و عاملین ذیحسابی هم هست که می بایست در صیانت از بیت المال اعمال می گردد.

عتباتی در پایان از زحمات عباس زاد ذیحساب فعلی تشکر و برای ذیحساب جدید حسین محبی آرزوی توفیق نمود.

غفارپور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هم در این جلسه با تاکید بر رعایت قانون در هزینه کردها گفت: تکلیف ذیحساب نظارت بر هزینه کرد مطلوب و به نفع دستگاهها می باشد.

وی افزود، ذیحسابان درواقع امانتداران دستگاهها هستند و تلاش بر این است که امانتدار خوبی باشند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه حسین محبی به عنوان ذیحساب جدید دادگستری معرفی و از زحمات حسین عباس زاد ذیحساب سابق تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز