استاندار آذربایجان‌غربی:

زیرساخت محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته تکمیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۳۱۵۳
زیرساخت محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته تکمیل می‌شود
استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش دولت سیزدهم به محلات و مناطق کم برخوردار، گفت: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته حاجی پیرلو و اسلام آباد شهر ارومیه، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت های دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است که از ظرفیت های استانی و ملی برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان، خاطر نشان کرد: در بازدیدهای امروز که به صورت پایلوت از دو محله شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محله و شهر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقرر گردید معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی قرار دهد.

معتمدیان یادآور شد: همچنین از منابع استانی و ظرفیت نهادهای حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب از اولویت‌های مناطق کم برخوردار است، ابراز داشت: همچنین سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، فضاهای سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه های استانی را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز