برگزاری جشنواره نمایش خیابانی طراوت توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۳۶۸۳
برگزاری جشنواره نمایش خیابانی طراوت توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی
کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی : اولین دوره نمایش خیابانی طراوت به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی آبان ماه امسال در خوی برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، مجید خلخالی گفت : این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت و استفاده از آب خاکستری برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره به برگزاری اولین جشنواره  جشنواره نمایش خیابانی گفت: تلاش‌مان این است اهدافمان را از طریق زبان هنر انتقال دهیم .

دبیر اولین جشنواره نمایش خیابانی طراوت از برگزاری این جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است خبر داد.

خلخالی مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم آباماه سالجاری اعلام کرد و افزود : 18 آبان ماه نتایج اعلام و 21 آبان ماه سالجاری نیز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود به نفرات برتر در زمینه های طرح و ایده ،کارگردانی ، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی شرکت این جشنواره در سطح شهرستانهای خوی ،سلماس و چایپاره اجرا خواهد شد .

دبیر جشنواره در پایان تصریح کرد : قطعاً هنرمندان ما همیشه به شکل هنری بازتاب جامعه‌ای هستند که در آن زندگی می‌کنند برگزاری این جشنواره ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد .وی  نشاط اجتماعی را هم جزو وظایف جشنواره عنوان کرد. 

خلخالی در پایان گفت : از سه گروه نمایشی برتر برای اجراهای بیشتر بعد از جشنواره حمایت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز