استاندار آذربایجان غربی:

صنعت بیمه در استان تقویت شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۴۱۲۶
صنعت بیمه در استان تقویت شود
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تقویت صنعت بیمه در استان ، اظهار داشت: فرهنگ سازی و معرفی خدمات بیمه ای و آگاهی بیشتر مردم از مزایای بیمه باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد و شرکت های بیمه ای نیز باید در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با رییس کل بیمه مرکزی و شورای هماهنگی مدیران بیمه استان، با اشاره به اهمیت تقویت صنعت بیمه در استان و ضرورت حضور فعال نمایندگی های بیمه در مناطق مختلف استان برای بهره مندی بیشتر مردم از مزایای بیمه، اظهار داشت: فرهنگ سازی و و معرفی خدمات بیمه ای و آگاهی بیشتر مردم از مزایای بیمه باید مورد توجه رسانه ها و بویژه صدا و سیما قرار گیرد و شرکت های بیمه ای نیز باید در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با وجود برخورداری های استان از نعمت های سرشار الهی ، متاسفانه در برخی از موارد بویژه حاشیه شهرها، محرومیت این مناطق نگران کننده است و شرکت های بیمه ای باید در این مناطق مسئولیت های اجتماعی خود را ایفا کنند.

معتمدیان همچنین با اشاره به وجود حدود 50 هزار انواع ماشین آلات کشاورزی در استان ، ساماندهی و بیمه این ماشین آلات را مورد تاکید قرار داد.

وی ادامه داد: افزایش پوشش بیمه ای در حوزه های مختلف می تواند هزینه های دولت را در زمان جبران خسارت های احتمالی کاهش دهد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان در حوزه ها مختلف،  برنامه ریزی برای فعالتر کردن این ظرفیت ها را از جمله برنامه های مدیریت جدید استان عنوان کرد و گفت: کشاورزی و تجارت بین الملل پیشران های توسعه استان خواهند بود.

معتمدیان جلوگیری از خام فروشی ، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ، استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو و مناطق ویژه تجاری استان، ایجاد فرصت های جدید اشتغال را از جمله اولویت های مهم استان عنوان کرد.

رییس کل بیمه مرکزی ایران نیز در این دیدار با بیان‌اینکه بیمه‌ها باید در خدمت شهروندان باشند، اظهار داشت: نگاه کلی در بیمه‌ها باید کاهش دغدغه‌ها و حمایت از مردم باشد.

غلامرضا سلیمانی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت های اقتصادی آذربایجان‌غربی، افزود: بیمه‌ها باید در راستای حمایت از توسعه اقتصادی استان به خصوص در حوزه صنعتی و کشاورزی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز