سرقت از طریق مسمومیت؛سارقان دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۴۶۰۹
سرقت از طریق مسمومیت؛سارقان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای که با روش مسمومیت محموله های باری را در شهرستان ارومیه سرقت می کردند خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۳ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

 سرهنگ شکری اظهار کرد: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع یک فقره در کلانشهر ارومیه، یک تیم مجرب از کارآگاهان اداره سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تحویل دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی انجام شده متهمان به انجام ۳ فقره سرقت محموله‌های باری که از استان‌های فارس و گیلان به مقصد شهرستان ارومیه بارگیری شده بودند از طریق مسمومیت غذایی رانندگان و سرقت محموله‌ها اعتراف کردند.

سرهنگ شکری با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سارقان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز