دستور ویژه استاندار آذربایجان غربی برای رفع مشکلات سیل زدگان شهرستان مهاباد

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۶۶۰۴
دستور ویژه استاندار آذربایجان غربی برای رفع مشکلات سیل زدگان شهرستان مهاباد
معتمدیان : تیم ویژه ای از مدیران مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی از فردا میزان خسارت های سیل مهاباد را بررسی می کنند

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در پی بارشهای شدید دیروز و وقوع سیل در شهرستان مهاباد و بروز برخی مشکلات در تردد های شهری و خسارت به برخی از واحد های مسکونی و همچنین بسته شدن راه ارتباطی شهرستان مهاباد با شهرستان پیرانشهر رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل زده شده و دستورات لازم را صادر کرد.

    استاندار آذربایجان ضمن قدردانی از الطاف و محبت های بیکران رییس جمهور محترم و تماس تلفنی ایشان و پیگیری وضعیت سیل زدگان شهرستان مهاباد گفت : با پیگیری های انجام شده از ساعت های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمامی تیم های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات برطرف شد.

 محمدصادق معتمدیان، افزود: از فردا تیم هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت ها و نحوه جبران آنها حضور خواهند داشت .

گفتنی است ، بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی بوجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز