استاندار آذربایجان غربی:

کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه قابل قبول نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۷۵۰۹
کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه قابل قبول نیست
استاندار آذربایجان غربی گفت: مبادی مرزی این استان در راستای کنترل بیشتر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق قوانین و چهارچوب‌ها به طور دقیق رصد شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد کرونای آذربایجان غربی افزود: بررسی وضعیت ابتلای افرادی که جهت تجارت وارد یا خارج می‌شوند، باید با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و میزان واکسیناسیون به خصوص در شمال عراق نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مبادی مرزی به دقت رصد و کنترل شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه های اجرایی برای رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در سطح جامعه و اصناف نظارت ویژه داشته باشند.

معتمدیان بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خود دستگاه اجرایی نیز باید با دقت رصد و کنترل شود؛ کل سازمان‌ها باید در خصوص این موارد نظارت ویژه داشته باشند و رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: باید حراست ادارات بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی خود نظارت کنند.

وی افزود: واکسیناسیون در سطح جامعه با روند خوبی در حال اجرا است و باید حدود ۹۰ درصد مردم آذربایجان غربی واکسینه شوند تا به سطح مناسبی از ایمنی برسیم.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی باید تقویت شوند و در این راستا علوم پزشکی باید جمع بندی پروژه های نیمه تمام با درصد بالا را شناسایی و به بخش معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی معرفی کند تا اقدامات لازم برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها انجام شود.

معتمدیان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق، بیان کرد: باید اقدامات گیرانه در خصوص کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به درستی اطلاع‌رسانی گردد تا فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه اعمال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز