آغاز توزیع نامحدود گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۵۸۴۱۶
آغاز توزیع نامحدود گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی : به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ جهت مصارف خانوار، مرغ منجمد به میزان نامحدود تا اطلاع ثانوی در سطح بازار و فروشگاه های تعاونی مصرف استان توزیع می شود.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ جهت مصارف خانوار، مرغ منجمد به میزان نامحدود تا اطلاع ثانوی در سطح بازار و فروشگاه های تعاونی مصرف استان توزیع می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، داود قربان نژاد مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی افزود: گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به ازای هر کیلو ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان درب سردخانه های شرکت و ۲۰ هزار تومان برای مصرف کننده و عرضه به مراکز عمده درب سردخانه هر کیلو ۲۰ هزار تومان صورت می پذیرد و این روند همچنان تا ایجاد تعادل در سطح بازار ادامه دارد.

وی تصریح کرد : این شرکت آمادگی خود را در راستای خدمات رسانی لازم به صورت تمام وقت با تلاش همکاران پشتیبانی امور دام اعلام می کند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

قربان نژاد اضافه کرد: تمام تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فعالان صنف عرضه مرغ استان می‌توانند برای دریافت مرغ مورد نیاز خود پس از اخذ حواله از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان  ،مستقیما به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز