باز بودن همه محورهای آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۰۱۲۸
باز بودن همه محورهای آذربایجان غربی
با وجود بارش برف در برخی از محورهای آذربایجان غربی و در پی تلاش راهداران هیچ محور اصلی و شریانی در سطح استان مسدود نیست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در پی بارش برف در برخی از محورهای آذربایجان غربی در پی تلاش راهداران هیچ محور اصلی و شریانی در سطح استان مسدود نیست.

وی گفت : راهداران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در محورهای شهرستانهایی همچون سلماس ، ارومیه ، مهاباد ، اشنویه ، تکاب ، شاهین دژ ، پیرانشهر مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی بوده و هستند که با تلاش شبانه روزی این عزیزان کلیه محورهای درگیر برف باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

شکری با تاکید به ضرورت رعایت توصیه های ایمنی افزود : بدلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح جاده های استان وجود دارد که باید هم استانی های عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل ‌و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از سفر حتما با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی تماس گرفته و از وضعیت راهها جویا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز