آزادی ۲۰ زندانی مالی آذربایجان‌غربی با کمک ستاد دیه و خیران

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۰۹۳۶
آزادی ۲۰ زندانی مالی آذربایجان‌غربی با کمک ستاد دیه و خیران
عتباتی : ۲۰ نفر از محکومان مالی در این استان با کمک ستاد دیه و خیران با پرداخت ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ریال کمک مالی از بند رهایی یافتند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در نشست ستاد دیه آذربایجان‌غربی  در ارومیه، اظهار داشت: همچنین مقداری از محکومیت مالی زندانیان با گذشت شکات و قسمتی هم مساعدت محاکم قضایی تامین و این محکومان آزاد شدند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد دیه در راستای آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیر عمد بسیار موثر بوده و در هر نشست تعدادی از محکومان در سطح آذربایجان غربی می‌توانند از امتیازات تعلق گرفته در ستاد دیه استان بهره بگیرند و آزاد شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: تلاش داریم با استفاده از سایر ظرفیت‌ها در سطح استان از جمله رسانه‌های استانی پویشی هم برای آزادسازی برخی زندانیان جرایم عمد که اصلاح آنها مورد تایید مسوولان زندان است و نیز سوابق کیفری موثر دیگری ندارند و مبلغ کمی از محکومیت آنها از جمله رد مال یا دیه عمد باقیمانده، اجرا کنیم.

عتباتی در ادامه به دعوت از خیران و نیکوکاران علاقه مند هم تاکید کرد و گفت: کسانی که به امور خیر و آزادسازی زندانیان اهمیت می‌دهند و علاقه‌مند هستند جهت فرهنگ سازی و ترغیب همه اقشار مردم تلاش کنند از آنان حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت رسانه ها نیز برای ترویج فرهنگ کمک رسانی به آزادی زندانیان به ویژه در آذربایجان غربی استفاده بهینه کرد.

در ادامه این نشست حکم آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی در آذربایجان‌غربی مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز