برگزاری ۳۶۰۰ برنامه در هفته بسیج در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۲۳۶۱
برگزاری ۳۶۰۰ برنامه در هفته بسیج در آذربایجان غربی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی : ۱۸۴ عنوان برنامه در قالب سه هزار و ۶۰۰ مراسم همزمان با هفته بسیج در ۱۷ شهرستان این استان اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ پاسدار تقی نجمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب نقش‌آفرینی کرده و به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج، " ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌های مختلف با فرمانده سپاه شهدا و ائمه جمعه سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، برگزاری نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج از مهمترین برنامه های این هفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در این هفته ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد. 

سرهنگ نجمی با اشاره به برگزاری "رزمایش ثامن" بسیجیان استان در روز تشکیل بسیج مستضعفان بیان کرد: امسال در هفته بسیج، جشنواره سراسری مالک اشتر و رزمایش اقتدار بسیج با حضور ۴۰ هزار نفر از بسیجیان برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان و تجدید میثاق با ولایت افزود: امسال به همین مناسبت پویش‌های نذر خون و کمپین‌های مختلف فضای مجازی نیز در این هفته در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز