معاون استاندار:

واکسیناسیون علیه کرونا در آذربایجان غربی از متوسط کشوری بالاتر است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۳۹۲۰
واکسیناسیون علیه کرونا در آذربایجان غربی از متوسط کشوری بالاتر است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان از متوسط کشوری بالاتر است که باید در این خصوص از اهتمام ویژه مسئولان و همراهی مردم قدردانی کرد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه،  اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های مربوط به مقابله با کرونا نیز توسط همه مسئولان و آحاد مردم ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به برخی گزارش ها در خصوص پایین آمدن آمار رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در برخی شهرهای جنوب استان، گفت: باید همه اهتمام جدی در خصوص رعایت این دستورالعمل ها داشته باشند و گرنه با موج جدید کرونا مواجه خواهیم شد.

مصطفوی تاکید کرد: نهادهای مسئول در این خصوص توجه ویژه داشته باشند و به صورت مستمر، رصد، پیگیری و بررسی داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا در برخی کشورهای اروپایی که واکسیناسیون بالا نیز داشته اند، گفت: این امر ما را باید هوشیارتر کند و نباید تصور کنیم که کار کرونا تمام شده و باید همیشه هوشمندانه موارد را رصد کنیم.

جانشین ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تاکنون 950 هزار تست کرونا در استان صورت گرفته و 316 هزار مورد مثبت شده است.

ایرج محبی افزود: تاکنون حتی یک بیمار مثبت کرونا در آذربایجان غربی مورد غفلت واقع نشده و همه موارد به طور کامل رصد می شود.

وی بیان کرد: روند شیوع، بستری در مراکز درمانی و بخش های آی سی یو در هفته های گذشته در آذربایجان غربی رو به کاهش بوده ولی باید هوشیاری خود را حفظ کنیم تا همین روند ادامه داشته باشد و دچار موج ششم کرونا نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز