برگزاری هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۴۳۹۸
برگزاری هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی
معاون علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری هفتمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت منتظر خراسانی معاون علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت:همزمان با هفته بسیج هفتمین نمایشگاه جهادگران علم و فن آوری بسیج استان آذربایجان غربی در راستای جشنواره استانی از امروز ۳۰ آبان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

معاون علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: این جشنواره رویدادی است برای معرفی طرح‌ها و محصولات فناورانه مبتکرین استان  که فناوران این استان آخرین دستاورد‌های علمی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

خراسانی با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: حمایت از محصولات فناورانه و رفع موانع از تولید دانش بنیان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

معاون علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نمایشگاه آخرین دستاورد‌های علمی مبتکران و فناوران استان به مدت سه روز در محل فرهنگ سرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه واقع در خیابان دفاع مقدس دایر است افزود:این جشنواره روز سه شنبه ۲ آذر با همایش استانی جهادگران علم و فن آوری با حضور مسئولان استانی پایان خواهد یافت.

خراسانی بیان کرد:همچنین در راستای این جشنواره اولین مرکز رشد شهرستانی بسیج علمی پژوهشی آذربایجان غربی، روز اول آذرماه در شهرستان نقده افتتاح خواهد گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز