معاون وزیر راه

جایگاه ویژه آذربایجان غربی در توسعه حمل و نقل بین المللی کشور

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۴۹۱۷
جایگاه ویژه آذربایجان غربی در توسعه حمل و نقل بین المللی کشور
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: آذربایجان غربی جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل‌ونقل بین‌المللی دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، خیرالله خادمی در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان افزود: اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: تکمیل بخش‌های باقی‌مانده این گذرگاه بین‌المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محرومیت‌زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

خادمی با بیان اینکه پروژه احداث کنارگذر بوکان به طول ٢١ کیلومتر در دو فاز اجرا می‌شود، گفت: سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵٠٠ متر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن‌سازی و ساماندهی ترافیک درون و برون‌شهری افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در ١٢ کیلومتر از این محور اجرا می‌شود که پیمان‌سپاری ۴ کیلومتر از این محور در روزهای آینده با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

همچنین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به همراه نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از مراحل ساخت و توسعه محور میاندوآب_ بوکان به طول ۴٨ کیلومتر که ٣٢ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده، بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز