استقرار ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی در جاده های آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۵۳۳۳
استقرار ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی در جاده های آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی : در طرح راهداری زمستانی ۸۸ اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی استان مستقر شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری در مراسم آغاز طرح راهداری زمستانی در استان افزود: در قالب طرح راهداری زمستانی ۶۸ اکیپ راهداری عملیاتی و ۲۰ اکیپ گشت راهداری و امدادی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

وی با اشاره به آماده باش ۶۸ باب راهدارخانه با ۹۰۰ نفر پرسنل راهدار و ۴۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۰ دستگاه برف روب مکانیزه برای اجرای زمستانی راهداری در استان اظهار کرد: امسال ۱۳ هزار تن نمک و ۳۰ هزار تن ماسه برای طرح زمستانی در انبار راهدارخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

شکری ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و پارکینگ‌های کنار جاده‌ای و شستشوی تابلوها و رنگ آمیزی کلیه سرعت گاه‌های موجود در سطح جاده‌های استان، نگهداری و برقراری روشنایی به طول ۱۴۳ کیلومتر در محورهای استان را از دیگر اقدامات در زمینه اجرای مناسب طرح راهداری زمستانی در سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود ۶۸ باب راهدارخانه در ۱۸ گردنه مهم شبکه راه‌های اصلی و ۷۱ گردنه راه‌های روستایی عنوان کرد: نظارت و بازرسی بر تعداد ۲۴ مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی جهت استفاده کاربران جاده‌ها از دیگر اقدامات استان به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استقرار در ادارات تابعه، مراکز بی سیم و تلفن کلیه شهرستان‌ها و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۳۷۲۵۱۹ - ۰۴۴ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و هم استانی‌های در خصوص وضعیت جاده‌ها هستند.

انتهای پیام

نظر شما