مصطفوی : رسانه ها در حمایت از تولید کالای ایرانی با کیفیت پیش قدم شوند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۵۴۳۶
مصطفوی : رسانه ها در حمایت از تولید کالای ایرانی با کیفیت پیش قدم شوند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر حمایت از تولید کالای با کیفیت ایرانی تاکید کرد و گفت: صدا و سیما و رسانه ها باید در معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت در جامعه فعال تر عمل کنند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان، رعایت قانون و عمل به آن یکی از اساسی ترین وظیفه مردم و مسئولان است و در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توجه به مواد قانونی ضروری است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر فعال شدن کمیسیون های مبارزه باقاچاق کالا و ارز در شهرستان ها، گفت: در این کمیسیون باید به زمینه ها و فرصت های ایجاد اشتغال در مناطق مرزی توجه ویژه شود.

مصطفوی با اشاره به روند پلاک گذاری اداوات کشاورزی در استان، افزود: این امر از طریق سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد و لازم است روند پلاک گذاری این ادوات در استان سرعت یابد.

وی با بیان وظیفه رسانه ملی و رسانه ها درمعرفی کالاهای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی گفت:  حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر ایرانی است و امیدواریم با افزایش تولید کالاهای باکیفت ایرانی در حوزه های مختلف و اقبال بیشتر مردم به خرید این کالاها ورود کالای قاچاق به کشور کاهش یابد.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در برخود قاطع با تهیه و توزیع کالاهای قاچاق در استان گفت: باید همه مردم و دستگاه های اجرای دست به دست هم دهند تا از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود.

نظر شما