استاندار آذربایجان غربی: از همراهی اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی قدردانی می کنیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۷۴۵۳
استاندار آذربایجان غربی: از همراهی اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی قدردانی می کنیم
استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان استان در روند اجرای محدودیت های کرونایی، افزود: با هوشمندسازی روند مقابله با بیماری کرونا در استان و برچیده شدن بیشتر محدودیت ها، شاهد رفع برخی از مشکلات در روند فعالیت های اصناف و بازاریان خواهیم بود .
به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان در دیدار با روسای اتاق اصناف استان با اشاره به لزوم توجه به ایجاد اشتغال در استان،  گفت: وضعیت اشتغال در استان  مطلوب نیست  و دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن ایجاد بسترهای  اشتغال جدید و رشد اقتصادی کشور سعی دارد این مشکلات را برطرف نماید.

معتمدیان از ایجاد صندوق های اعتباری از سال آینده در استانها  خبر داد و افزود: از سال آینده با واریز بخشی از درآمد های استان در این صندوق اعتباری و هزینه آن در خود استان شاهد شتاب در روند رشد اقتصادی و آبادانی آذربایجان غربی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان استان در روند اجرای محدودیت های کرونایی، افزود: با هوشمندسازی روند مقابله با بیماری  کرونا در استان و برچیده شدن بیشتر  محدودیت ها، شاهد رفع برخی از مشکلات در روند فعالیت های اصناف و بازاریان خواهیم بود .

وی با تاکید بر  ضرورت انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر ها و متمرکز کردن آنها، افزود: مشکلات و موانع انتقال صنوف آلاینده به مکان مشخصی، بررسی و موانع آن توسط  معاونت امور هماهنگی اقتصادی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز