معاون استاندار : احیا ۴۶ واحد صنعتی آذربایجان غربی در سال جاری

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۱۱۸۶
صادقی گفت: از ابتدای سال جاری در قالب تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی، ۴۶ واحد صنعتی در سطح استان احیا شده و هم اکنون در محله راستی آزمایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی سه شنبه شب در گفت و گوی خبری افزود: برای اطمینان از  احیای کامل این واحدها که در آمار بازگشت به چرخه تولید قرار دارند، راستی آزمایی انجام خواهد شد و سپس آمار دقیق در اختیار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس سهمیه ابلاغی، احیای ۱۰۰ واحد اقتصادی در سطح استان برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده که تاکنون طبق آمار اداره کل صنعت، معدن و تجارت ۴۶ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مجموع اعتبارات جهش تولید در سال جاری در سطح کشور ۱۰۰ هزار میلیارد ریال درنظر گرفته شده که برش استانی ما حدود ۴.۱ درصد است و در صورت تحقق اعتباری مناسبی در راستای احیای بنگاه های اقتصادی استان هزینه خواهد شد.

صادقی بیان کرد: طبق دستور استاندار آذربایجان غربی کارگروه رفع موانع تسهیل تولید هر هفته در محل بنگاه های اقتصادی تشکیل و مصوبات کارگروه به صورت جدی رصد و پیگیری می شود تا بتوان چرخه تولید در استان را با تمام ظرفیت احیا کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز