دیدار وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۱۳۱۹
دیدار وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور
در آستانه سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به ارومیه وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به دیدار میر هاشم موسوی مدیر عامل این سازمان رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، در این دیدار جلال زاده با معرفی ظرفیت های عظیم آذربایجان غربی در حوزه های کشاورزی ، معادن و توسعه مرز  افزود : حجم سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی و بویژه شستا در مقایسه با ظرفیت های عظیم استان بسیار پایین بوده و حجم سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف در ارومیه باید افزایش یابد .

نماینده مردم ارومیه افزود : باتوجه به ظرفیت های عظیم حوزه کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار در استان، از سازمان تامین اجتماعی و شستا انتظار داریم گام مهمی در سرمایه گذاری بر تکمیل چرخه تولید و صنایع فرآوری و تبدیلی کشاورزی در استان بردارد.

وحید جلال زاده با اشاره به ظرفیتهای معدنی استان معادن که فرصت بی‌نظیری برای توسعه منطقه میباشد گفت : سرمایه گذاری در بخش معادن و صنایع پایین دستی آن محرک چرخ‌های قطار اقتصادی کشور خواهدبود.

وی در پایان با اشاهر به هم مرزی آذربایجان غربی با سه کشور افزود : ظرفیتی بینظیر برای پیداکردن بازارهای هدف صادراتی در آذربایجان غربی نهفته است و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی و شستا در توسعه منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه زمینه ارز آوری بسیار برای کشور بوده و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم خواهد نمود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز