معتمدیان : رفع موانع واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۶۰۴۴
معتمدیان : رفع موانع واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران قرار گیرد
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و لزوم توجه به پشتیبانی و رفع موانع تولید، گفت: تلاش حداکثری برای رفع مشکلات و مانع زدایی از حوزه تولید در دستور کار مدیران دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه و نوشین شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) سال مانع زدایی و پشتیبانی است و حضور در جمع فعالان صنعت و تولید در همین راستا و برای شناسایی مشکلات و رفع آنها برنامه ریزی می شود .

وی افزود : با بازدید از واحد های تولیدی و حضور در جمع تولیدگران به عنوان سرداران خط مقدم جبهه اقتصادی ضمن عرض خدا قوت به این عزیزان از نزدیک در جریان روند فعالیت های آنان قرار می گیریم .

24ff8064-dacc-4bdb-94f8-7cb761401b7c

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط موجود و محدودیت های کرونایی، اظهار داشت : در حال حاضر که اقتصاد دنیا با مشکل مواجه شده و محدودیت های کرونایی بر اقتصاد جهان و کشورمان اثر گذاشته باید تلاش کنیم گوشه ای از مشکلات  حوزه  تولید را رفع کنیم .

معتمدیان تاکید کرد: با همگرایی و تقویت آن بین بخش های مدیریتی باید زمینه ارتقای شاخص های تولید را فراهم کنیم.

184b7c6e-0536-488a-813d-ac34f7be57c3

وی با تاکید بر روند اجرای اقدامات در راستای قانون بیان داشت: نگاه مدیران باید حل مشکلات باشد و همه در همین راستا حرکت کنند .

گفتنی است، استاندار آذربایجان غربی در یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ظهر امروز ضمن بازدید از شرکت صنایع مهندسی پزشکی ابزار جراحان و کارخانه قند ارومیه از نزدیک با مدیران این واحدها گفتگو و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این واحدها دستورات لازم را در جهت حل  مشکلات این واحد ها صادر نمود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز