دستگیری ۳۴۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۷۹۱۰
دستگیری ۳۴۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال ضربه مالی به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر در استان وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این مدت ۳۴۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در این استان دستگیر شده اند.

وی با اشاره به تشکیل پنج هزار و ۸۴۴ فقره پرونده در این رابطه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر نیز در رابطه با مواد مخدر در این استان شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد، یک هزار و ۹۴۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۸ هزار و ۲۶۵ نفر نیز معتاد بودند.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: امسال یک هزار و ۹۳۳ فقره طرح مبارزه با مواد مخدر و حفظ امنیت اجتماعی در سطح در استان توسط نیروی انتظامی اجرا شده است.

وی همچنین از افزایش ۸۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این مدت، پنج هزار و ۷۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده ایم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز