استاندار آذربایجان غربی: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای باتجربه و جوان با روحیه جهادی باشد

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۷:۵۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۸۲۸۶
استاندار آذربایجان غربی: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای باتجربه و جوان با روحیه جهادی باشد
استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای باتجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش ۳۳ ساله علی مصطفوی در حوزه‌های مختلف وزارت کشور افزود: تغییر قانونمند و گردش مدیران در ادوار و سطوح مختلف، از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی، استفاده از ظرفیت‌ها و نیرو‌های بومی در انتصاب مدیران با توجه به شناخت کافی از استان و منطقه را مهم دانست و اضافه کرد: در کنار مدیران بومی، استفاده از ظرفیت و تجربیات نیرو‌های غیربومی نیز در انتصاب مدیران استان مد نظر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، دیگر زمانی برای آزمون و خطا نیست، ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیرو‌های با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و باانگیزه باشد.

معتمدیان با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و ظرفیت‌های مختلف استان بخصوص در حوزه اقوام، ادیان و مذاهب، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، آذربایجان غربی می‌تواند در کنار توسعه متوازن، نقشی کلیدی و تاثیرگذار در معادلات پیچیده منطقه داشته باشد.

در این آیین رضا ابراهیمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی معرفی و از خدمات علی مصطفوی قدردانی شد.

انتهای پیام

نظر شما