بازدید فرماندار ارومیه از روند عملیات اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۳۴۵۱
بازدید فرماندار ارومیه از روند عملیات اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب
فرماندار ارومیه از روند عملیات اجرایی وتکمیل مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، در این بازدید مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد مدول های یک ودو درحال بهره برداری تصفیه خانه و فعالیت های این شرکت در خصوص نحوه اجرا و احداث مدول سوم تصفیه خانه را ارائه کرد.

لطیف خوش سیرت با بیان اینکه احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه از سال ۹۴ با قراردادهایی به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در دو بخش سیویل و تجهیزاتی آغاز شد، اظهارداشت: بخش سیویل با پیشرفت فیزیکی نزدیک به صددرصد در حال تکمیل کارهای جانبی و محوطه سازی است.

 وی افزود: درحال حاضر پروژه در بخش تهیه و نصب وراه اندازی تجهیزات الکترومکانیکال بوده واز ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست.

 وی گفت: جهت تسریع تکمیل پروژه و خرید ونصب و راه اندازی کارهای برقی و ابزاردقیق ونصب و راه اندازی باقیمانده تجهیزات مکانیکال موجود، نیاز به تامین وپرداخت اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بصورت نقدی است که در صورت تامین نقدینگی در مدت زمان حداقل ۴ ماه این پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف مهم طرح احداث مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه که استفاده از پساب تولیدی به عنوان یکی از منابع پایدار تأمین کننده آب مورد نیاز دریاچه ارومیه در نظر گرفته شده است، با تکمیل و بهره برداری ازآن سالانه بالغ بر ۵۲ میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه انتقال می یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص مدول های یک و دو تصفیه خانه ارومیه نیز اظهار داشت: در حال حاضر وبا فعالیت دو مدول تصفیه خانه ، ۸۰ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز تصفیه می شود.

رسول مقابلی فرماندار ارومیه نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب وخصوصا مدیرعامل این شرکت در راستای تامین آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، بر هرگونه همکاری فرمانداری با شرکت آب و فاضلاب و پیگیریهای لازم برای تامین و تزریق اعتبار برای اتمام این پروژه با لحاظ اولویت تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز